Netradiční cena Výmoly 2011: Nejhorší díra v republice byla předána Správě silnic Moravskoslezského kraje

Nový Jičín, 31. 5. 2011 – Slavnostní předání cen výhercům netradiční soutěže “Výmoly 2011: Hledá se nejhorší díra v republice” proběhlo za účasti novinářů v úterý 31. května 2011. Hlavní cenu “Nejhorší díra v Česku” převzal Milan Novák, náměstek Správy silnic Moravskoslezského kraje, která spravuje “vítěznou” silnici č. II/471 v Rychvaldu na Karvinsku. Předání ostatních soutěžních cen bylo přitom spojeno s nečekaným překvapením.

Vítězná silnice byla vybrána v soutěžním hlasování z 500 nejhorších výmol zachycených samotnými motoristy v podrobných fotogaleriích i videodokumentacích na stránkách Vymoly.cz. Díky 10 000 obdržených hlasů obsadila silnice v Rychvaldu u Bohumína zaslouženou 1. příčku v soutěži Nejhorší díra v Česku za rok 2011. Souběžně s hledáním nejhoršího výmolu byly v soutěži oceňovány také nejzdařilejší fotografie a nejaktivnější fotografové. Předání cen se spolu s tiskovou konferencí konalo v Novém Jičíně v sídle sítě profesionálních pneuservisů Point S – generálního partnera akce Výmoly 2011 – který zároveň věnoval ceny do soutěže. Partnerem projektu se stala rovněž společnost BG SYS HT, výrobce opravárenské hmoty BG QUICK.

Předání cen Výmoly 2011 spojeno s překvapením

Nejaktivnější fotograf v soutěži, Ing. Luděk Široký, který je zároveň autorem 2. a 3. nejzdařilejší fotografie do dokumentování stavu českých silnic zapojil celou svou rodinu. Nemůžeme se tedy divit, jak se nakonec ukázalo, že 2. a 3. místo v kategorii Nejaktivnější fotograf obsadily jeho dcera a partnerka. Dohromady tak na portále Vymoly.cz upozornili tito tři motoristé na 166 rizikových míst na českých silnicích.

Předání cen v kategoriích Nejzdařilejší fotografie 2011 a Nejaktivnější fotograf 2011 bylo navíc spojeno s milým překvapením, když se jejich výherci po domluvě rozhodli věnovat jako sponzorský dar dvěma domovům sociálních služeb ze Středočeského a Pardubického kraje. Jedná se o Domov pro seniory (U Bažantnice), Heřmanův Městec a poskytovatele sociálních služeb Domov Barbora, Kutná Hora, které tak obdržely výherní dárkové poukázky na nákup zboží v síti profesionálních pneuservisů Point S v souhrnné hodnotě 11 000 Kč.

Nejaktivnější fotograf, který na portále Vymoly.cz zdokumentoval svými fotografiemi celkem 57 výmol, se vyjádřil o své motivaci aktivně se zapojit do projektu Výmoly 2011 a o rozhodnutí věnovat výhry výše uvedeným domovům následovně:

Děkuji za skvělou soutěž a zviditelnění velmi nepříjemého stavu našich silnic. Byl to perfektní projekt. Doufám, že se někde někdo chytí za nos a bude s tím konečně něco dělat. Jelikož jsem skoro každý den na cestách a jezdím po celé České republice, nedalo mi to a musel jsem fotit a fotit a tyto problematické silnice dále zveřejňovat ve vaší soutěži. Protože jsme se tohoto projektu zúčastnili spolu s dcerou a přítelkyní, které taky vyhrály některé z cen, dohodli jsme se, že bychom chtěli všechny naše ceny věnovat jako sponzorský dar rovnoměrně Domovu pro seniory (U Bažantnice) v Heřmanově Městci a Domovu Barbora v Kutné Hoře. Spolupracuji s těmito organizacemi jako dodavatel velkokuchyňských zařízení Cor HB a vím, že sponzorské dary potřebují a určitě je rádi přijmou.” (Ing. Luděk Široký, Cor HB, s.r.o.)

Nejhorší výmoly byly nalezeny a co dál?

První ročník této jedinečné motoristické akce a soutěže byl odstartován 24. ledna 2011. Soutěž byla oficiálně ukončena 15. května 2011. Soutěžní statistiky ukázaly, že nejvíce fotografií výmolů (celkem 121) bylo pořízeno v kraji Vysočina, v Ústeckém kraji bylo zaznamenáno 54 výmolů a v Moravskoslezském kraji 53 výmolů. Všechny fotografie i aktuální žebříčky nejhorších výmolů jsou veřejnosti k dispozici na internetovém portále Vymoly.cz.

Projekt Výmoly 2011 tímto ale nekončí, autoři projektu naopak vybízejí motoristy, aby nadále monitorovali stav českých silnic, doplňovali širokou databázi výmolů, která vznikla na portále Vymoly.cz. Zároveň plánují další rozvoj projektu, jeho praktické využití a zároveň připravují nové motivační soutěže v dalším ročníku akce.
O projektu Výmoly 2011: Nejhorší díra v Česku
Svého druhu zcela jedinečná akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ byla oficiálně odstartována 24. ledna 2011 spolu s internetovým portálem Vymoly.cz. Cílem akce bylo a stále je upozornit zodpovědné úřady na neutěšený stav českých komunikací a zároveň vyzvat řidiče k monitoringu kritických výmolů, výtluků a děr.

Díky propracovanému systému vkládání a publikování fotografií výmolů včetně možnosti zadání detailní pozice místa výskytu výmolu, vznikla přehledná databáze a mapa s vyznačenými kritickými místy. Portál Vymoly.cz přináší čtenářům i nadále zajímavé rozhovory se zástupci odpovědných úřadů a s představiteli významných společností, kterých se téma “stav českých silnic” bezprostředně dotýká.

“S průběhem akce Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v Česku jsem velice spokojen. Myslím si, že motoristům přináší skvělou příležitost, jak fakticky ukázat a upozornit na současný stav českých silnic, který je v letošním roce opravdu zoufalý. Zároveň jsem přesvědčen, že tato akce je pro zodpovědné úřady důležitým podnětem k sjednání dostatečné nápravy a nespokojenost motoristů tak rychle nevyšumí. Ukázalo se, že řada výmolů, na které řidiči na portále Vymoly.cz upozornili, již byla opravena, což je určitě pozitivní zpráva. Zda se nám v následujících měsících objeví mezi fotografiemi tytéž díry znovu, to uvidíme.” říká Ing. Petr Čaník realizátor projektu Vymoly.cz

Síť pneuservisů Point S, generální partner projektu Výmoly 2011

Pro motivaci řidičů zapojit se aktivně do soutěže Výmoly 2011 napomáhala v letošním ročníku společnost Servis Point Group s.r.o. – největší celoevropská síť profesionálních pneuservisů Point S. Ta jako generální partner projektu „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ věnovala do soutěží řadu hodnotných automobilových cen. Společnost Point S je celoevropské sdružení provozovatelů pneuservisů a dealerů pneumatik a v České republice sdružuje 27 členů a jejich 31 pneuservisů.

BG SYS HT, partner projektu Výmoly 2011

Společnost BG SYS HT je výrobcem opravárenské hmoty BG QUICK, která je určena k opravám prvotních nerovností na vozovkách. Tuto opravárenskou hmotu je možné používat i v zimě, je do hodiny pojízdná a má vysokou životnost. BG SYS HT se stal partnerem projektu brzy po spuštění portálu Vymoly.cz.

Plus Design & Marketing, realizace portálu Vymoly.cz

Marketingová agentura Plus Design & Marketing s.r.o. je prvním dítětem Petra Čaníka, autora a realizátora projektu Výmoly 2011. Společnost stojí za vytvořením internetové aplikace Vymoly.cz a za spolurealizací soutěže Hledá se nejhorší díra v Česku.

Kontaktní údaje

Bližší informace o projektu najdete na:
Web: www.vymoly.cz
Facebook: www.facebook.com/vymoly
Twitter: www.twitter.com/vymoly

Kontaktní osoba
Ing. Petr Čaník
realizátor projektu Výmoly 2011: Nejhorší díra v republice
mobil: 604 163 300
e-mail: petr@canik.cz

Nejhorší dírou v republice se stala silnice II/471 v městské části Bohumín – Rychvald

Nový jičín, 21. 5. 2011 – Soutěž “Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice” zná svého vítěze. První ročník soutěže této jedinečné motoristické akce probíhající na portálu Výmoly.cz byl 15. května 2011 oficiálně ukončen. Výherci tří soutěží – Nejhorší díra, Nejzdařilejší fotografie a Nejaktivnější fotograf – byli realizátory projektu vyhlášeni a zveřejněni na stránkách www.vymoly.cz. Slavnostní vyhlášení vítězů a předání cen, které do soutěže poskytla největší celoevropská síť profesionálních pneuservisů Point S jakožto generální partner projektu, proběhne spolu s tiskovou konferencí 31. května 2011 v Novém Jičíně.

Nejhorší díry 2011 v Bohumíně, u Havlíčkova Brodu a v Trhové Kamenici

Soutěže ve třech kategoriích – Nejhorší díra, Nejzdařilejší fotografie a Nejaktivnější fotograf – probíhaly od 24. ledna do 15. května 2011. V kategorii „Nejhorší díra“ v soutěži zvítězil výmol na silnici č. II/471 v městské části Bohumín – Rychvald. Silnice byla vybrána v soutěžním hlasování z 500 nejhorších výmol zachycených samotnými motoristy v podrobných fotogaleriích i videodokumentacích na stránkách Výmoly.cz. Díky 10 000 obdržených hlasů obsadila tato silnice zaslouženou 1. příčku v soutěži Nejhorší díra 2011.

S téměř 7 500 hlasy byl na 2. místě vyhodnocen výmol na silnici I třídy, č. 34 z Havlíčkova Brodu směr vesnice Pohled a 3. místo patří výmolu na silnici I třídy, č. 37 přímo v Trhové Kamenici.

Nejaktivnější řidiči – fotografové budou odměněni

Nejaktivnější výmolář letošního jara, který si odnese jednu ze soutěžních cen, publikoval na portále Výmoly.cz celkem 57 fotografií s výmoly. Na druhém a třetím místě v kategorii Nejaktivnější fotograf se umístili řidiči – fotografové s počtem uveřejněných fotografií 55 a 54. Řidiči, kteří se do soutěže aktivně zapojili si odnesou hodnotné ceny od generálního partnera projektu – největší evropské sítě profesionálních pneuservisů Point S.

Soutěžní statistiky ukázaly, že nejvíce fotografií výmolů (celkem 121) bylo pořízeno v kraji Vysočina, v Ústeckém kraji bylo zaznamenáno 54 výmolů a v Moravskoslezském kraji 53 výmolů. Všechny fotografie i aktuální žebříčky nejhorších výmolů jsou veřejnosti k dispozici na internetovém portále www.vymoly.cz.

Slavnostní předání cen a tisková konference

Slavnostní akce, na které budou předány ceny všem výhercům soutěže, se bude konat spolu s tiskovou konferencí v úterý 31. května 2011 v sídle společnosti Point S. Za účasti novinářů, zástupců Ředitelství silnic a dálnic ČR, generálního partnera projektu – sítě profesionálních pneuservisů Point S a partnera BG QUICK, budou účastníci akce informováni o dosavadních výsledcích projektu Výmoly 2011, o zjištěných statistikách i o tom, jaké další praktické využití bude mít projekt Výmoly.cz do budoucna.

I přesto, že soutěž „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ byla již definitivně ukončena, motoristé mohou i nadále nebezpečná místa monitorovat a fotografie těchto úseků přidávat a publikovat na internetovém portále Výmoly.cz.

O projektu Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v Česku

Svého druhu zcela jedinečná akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ byla oficiálně odstartována 24. ledna 2011 spolu s internetovým portálem www.vymoly.cz. Cílem akce bylo a stále je upozornit zodpovědné úřady na neutěšený stav českých komunikací a zároveň vyzvat řidiče k monitoringu kritických výmolů, výtluků a děr.

Díky propracovanému systému vkládání a publikování fotografií výmolů včetně možnosti zadání detailní pozice místa výskytu výmolu, vznikla přehledná databáze a mapa s vyznačenými kritickými místy. Portál Výmoly.cz přináší čtenářům i nadále zajímavé rozhovory se zástupci odpovědných úřadů a s představiteli významných společností, kterých se téma “stav českých silnic” bezprostředně dotýká.

S průběhem akce Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v Česku jsem velice spokojen. Myslím si, že motoristům přináší skvělou příležitost, jak fakticky ukázat a upozornit na současný stav českých silnic, který je v letošním roce opravdu zoufalý. Zároveň jsem přesvědčen, že tato akce je pro zodpovědné úřady důležitým podnětem k sjednání dostatečné nápravy a nespokojenost motoristů tak rychle nevyšumí. Ukázalo se, že řada výmolů, na které řidiči na portále Výmoly.cz upozornili, již byla opravena, což je určitě pozitivní zpráva. Zda se nám v následujících měsících objeví mezi fotografiemi tytéž díry znovu, to uvidíme.” říká Ing. Petr Čaník realizátor projektu Výmoly.cz

Síť pneuservisů Point S, generální partner projektu Výmoly 2011

Pro dostatečnou motivaci řidičů zapojit se aktivně do soutěže Výmoly 2011 napomáhala v letošním ročníku největší celoevropská síť profesionálních pneuservisů Point S. Ta jako generální partner projektu „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ věnovala do soutěží řadu hodnotných automobilových cen. Společnost Point S je celoevropské sdružení provozovatelů pneuservisů a dealerů pneumatik a v České republice sdružuje 27 členů a jejich 31 pneuservisů.

Datum a místo konání tiskové konference

Tisková konference proběhne 31. května 2011 v 11.00 hod.
Adresa: Lužická 1237/29, Nový Jičín

Kontaktní údaje

Bližší informace o projektu najdete na:
Web: www.vymoly.cz
Facebook: www.facebook.com/vymoly
Twitter: www.twitter.com/vymoly

Kontaktní osoba

Ing. Petr Čaník
realizátor projektu Výmoly 2011: Najděme největší díru v České republice
mobil: 604 163 300
e-mail: petr.canik@plusdesign.cz

CzechTourism hledá nejlepší turistické nabídky v Česku

PRAHA – Podle všech prognóz by se kvůli ekonomické krizi letos mělo dařit více domácímu cestovnímu ruchu. Ten se chystá agentura CzechTourism podpořit také novou soutěží Ceny Kudy z nudy 2009, při které budou veřejnost a odborníci vybírat nejatraktivnější turistické nabídky portálu kudyznudy.cz. Podnikatelům, jejichž nabídka v soutěži uspěje, agentura poskytne rozsáhlou propagaci. Soubor oceněných nabídek pak následně vyjde také v knižní podobě.

„Rádi bychom motivovali české turisty k cestování doma a zároveň pomohli podnikatelům s propagací jejich nabídek,“ vysvětluje základní myšlenku soutěže ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Nejlepší turistické nabídky bude agentura vybírat z databáze portálu Kudy z nudy, kde je jich dnes soustředěno na dva tisíce. Své aktivity tu mohou podnikatelé prezentovat zcela zdarma.

Soutěž startuje 1. března a do 30. dubna budou o nominacích rozhodovat návštěvníci portálu Kudy z nudy. Své favority budou hledat ve 14 podkategoriích: od adrenalinových aktivit, přes zimní sporty nebo výlety za poznáním či zábavou. V květnu pak budou redaktoři portálu ověřovat, zda u těchto nabídek běžný turista avizované služby skutečně dostane.

V červnu předají redaktoři ověřených deset tipů v každé podkategorii odborné porotě, složené např. ze zástupců CzechTourism, MMR ČR, Asociace krajů, Asociace turistických regionů a médií. Ta rozhodne nejen o vítězích Ceny portálu Kudy z nudy, ale i o nositelích Ceny turistických regionů. Její účastníky budou nominovat přímo zástupci krajů a turistických regionů, kteří dostanou šanci upozornit na to nejlepší ve své oblasti. V jednom z patnácti českých turistických regionů může o přízeň poroty usilovat až 10 nabídek.

Pozitivní dopady soutěže mohou díky zvýšenému zájmu návštěvníků o portál www.kudyznudy.cz pocítit teoreticky všichni podnikatelé, u nominovaných 200 nabídek, které se objeví v knižním výběru, jde už o
dopad jistý. Hmatatelný přínos ale čeká především na ty nejlepší. Dobré umístění v jednotlivých podkategoriích zajistí jejich zvýhodnění při vyhledávání na portálu, zařazení do propagačních materiálů či do
prezentací pro zahraniční touroperátory a novináře. Vítězové obou kategorií se budou po celý rok těšit exkluzivní publicitě na všech informačních kanálech agentury: na webech, v informačních centrech agentury a také v kancelářích CzechTourism v zahraničí.

Celá soutěž čerpá z podnikatelské praxe a tam také směřuje. Slavnostní vyhlášení nejlepších turistických nabídek bude spojeno s workshopem pro podnikatele, kde jim budou představeny mj. projekty zaměřené na certifikaci služeb a zejména možnosti spolupráce s agenturou CzechTourism. „Ročně se účastníme nebo přímo sami pořádáme desítky zajímavých akcí, podnikatelé ale o nich často nevědí. Workshop bude ideální příležitostí, jak jim činnost naší organizace přiblížit,“ shrnuje Rostislav Vondruška.

Soutěž Ceny Kudy z nudy 2009

Vyhlašovatel soutěže:

Agentura CzechTourism

Kategorie soutěže:

1 Ceny portálu Kudy z nudy

1.1 Adrenalin

1.2 Koupání a vodní sporty

1.3 Cykloturistika

1.4 Fitness a sport

1.5 Golf

1.6 Gurmánská turistika

1.7 Jezdectví a pobyty na farmě

1.8 Lázeňská turistika a wellness

1.9 Organizovaná turistika

1.10 Pěší turistika

1.11 Vodní turistika

1.12 Za poznáním

1.13 Za zábavou

1.14 Zimní sporty

2 Ceny turistických regionů ČR

2.1 Praha

2.2 Okolí Prahy

2.3 Jižní Čechy

2.4 Šumava

2.5 Plzeňsko

2.6 Západočeské lázně

2.7 Severozápadní Čechy

2.8 Český sever

2.9 Český ráj

2.10 Východní Čechy

2.11 Vysočina

2.12 Jižní Morava

2.13 Střední Morava

2.14 Severní Morava a Slezsko

2.15 Krkonoše

Harmonogram soutěže:

  • 1. 3. 2009: start soutěže
  • Březen-duben: nominace nabídek
  • Květen: prověření nominovaných
  • Červen: zasedání poroty, vyhodnocení
  • Konec června: slavnostní vyhlášení cen, workshop

Manažerka projektu:

Štěpánka Orsáková
tel. + 420 221 580 486
e-mail: katalog@czechtourism.cz
(c) Markéta Chaloupková, mediální odd. agentury CzechTourism

Velká březnová soutěž na portálu Svět Seniorů

SVETSENIORU.CZ – Internetový portál SvetSenioru.cz připravil na období od 9. do 30. března 2009 pro své čtenáře a návštěvníky Velkou březnovou soutěž. Nová soutěž je určena pro všechny registrované návštěvníky webu SvetSenioru.cz, kteří budou v době trvání soutěže aktivně psát příspěvky do svého blogu. Za svou aktivitu na serveru soutěžící postupně získávají soutěžní body. Tři nejaktivnější uživatelé obdrží hodnotné ceny – balíčky s kosmetikou Oriflame. Hlavní cenou v březnové soutěži bude Logotoustovač od společnosti Oriflame.

Speciální cena je stanovena pro nováčky, tedy ty uživatele portálu SvětSeniorů.cz, kteří v soutěžním období napíší svůj vůbec první příspěvek v blogu. Nejaktivnější nováček pak obdrží speciální výhru. Podmínkou účasti v soutěži je vytvoření alespoň jednoho příspěvku ve vlastním blogu na SvetSenioru.cz. Body se sčítají za aktivitu od 9. do 30. 3. 2009. Dne 31. března 2009 bude soutěž vyhodnocena a jména (respektive nicky) výherců budou zveřejněna.

Hodnotné ceny, balíčky kosmetiky Oriflame do soutěže věnuje OriflameBlog.cz, obdrží 3 nejaktivnějších účastníci soutěže (a 1 nejaktivnější nováček), kteří posbírají nejvíce soutěžních bodů v rozhodném období. Podrobnosti o všech výhrách stejně jako jasná soutěžní pravidla najdete v článku Velká březnová soutěž 2009.

Internetový portál SvětSeniorů.cz je projekt určený pro všechny starší věkem, ale mladé duchem. Přináší seniorům (a nejen jim) prostor pro diskuze, nabízí prostor pro psaní vlastního blogu, přichází se zajímavými odkazy, informacemi, články a praktickými tipy.