Společnost Plus Design & Marketing zahájila první ročník akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru

V pondělí 24. ledna 2011 byla agenturou Plus Design & Marketing odstartována první a jedinečná akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru“. Na podporu tohoto projektu byl oficiálně spuštěn nový web www.vymoly.cz. Pořadatelé i organizátoři projektu hodlají v rámci této akce upozornit na zoufalý stav českých silnic a dálnic, a současně vyzvat všechny řidiče k monitoringu českých výmolů a výtluků.

Výmoly 2011: Najděme nejhorší

Výmoly 2011 jsou prvním ročníkem unikátního motoristického projektu, který monitoruje mnohdy žalostný stav českých silnic a dálnic. Cílem akce je výzva k celostátní diskuzi na toto téma. Na podporu projektu vznikl již zmiňovaný internetový portál www.vymoly.cz, který přinese všem řidičům řadu hodnotných informací. Především přehlednou databázi kritických míst, tipy a rady jak postupovat a na koho se obrátit v případě poškození vozidla, online rozhovory se zajímavými hosty, informace o možných rizicích a škodách způsobených špatným stavem silnic ap.

S akcí „Výmoly.cz: Najděme nejhorší díru“ jsou spojeny i zajímavé soutěže. Výherce soutěže, který pošle nejzdařilejší fotografii nejhoršího výmolu v České republice, se může těšit na výhru v podobě hodnotných cen (nejen) pro svůj automobil.

Obec, ve které bude tato nejhorší díra nalezena, získá netradiční cenu „Výmol 2011: Nejhorší díra v České republice“. Právě k dostatečné motivaci řidičů napomáhá síť pneuservisů Point S, která je generálním sponzorem celé akce. Díky této spolupráci budou náležitě oceněni ti nejaktivnější řidiči-fotografové, kteří monitorují situaci na českých silnicích.

Plus Design & Marketing – tvůrci projektu Výmoly

Profesionální marketingová agentura Plus Design & Marketing poskytuje široké portfolium marketingových služeb, které na míru pokrývají potřeby a přání klientů. Plus Design & Marketing má v této oblasti nejen mnohaleté zkušenosti, ale i řadu referencí a dlouhodobě spokojené klienty.

“Výmoly jsou věcí, která nejenom mně, ale i řadě ostatních řidičů každoročně hýbe žlučí. Měsíčně najezdím mnoho tisíc kilometrů a znám velmi dobře kritický stav některých úseků. Již několikátým rokem nosím v hlavě myšlenku, jak na tuto situaci upozornit. Současně si uvědomuji, že jako jedinec nezmůžu naprosto nic.

Proto se snažím s mými přáteli a kolegy otevřít veřejnou diskuzi na toto téma. O průběhu akce i havarijním stavu vozovek chceme po celou dobu upozorňovat média, zodpovědné úřady a zároveň touto cestou tlačit k veřejné diskuzi a nápravě,” uvedl Ing. Petr Čaník, zástupce internetového portálu Výmoly.cz.

Za tým realizátorů
Ing. Petr Čaník
Ředitel projektu Výmoly.cz