Dne 11. prosince 2010 v průběhu veletrhu RENEX 2010 podepsala společnost PhonoSolar a její turecký obchodní partner Arikanli Holding strategickou dohodu o spolupráci. Obě strany se společně rozhodly rozvíjet v Turecku nový energetický trh. Pro značku PhonoSolar a PhonoWind tato událost označuje oficiální vstup na turecký trh.
Společnost Arikanli Holding má za sebou více než 38 let své historie, zaměstnává 9 000 lidí a její sídlo se nachází v tureckém ekonomickém centru – v Istanbulu. Jejími hlavními sektory jsou logistika, vzdělávání a stavebnictví. Posledních 10 let byla společnost Arikanli Holding v Turecku vždy druhým největším daňovým poplatníkem, hned po Tureckých aeroliniích. Její logistický sektor poskytuje služby na domácím trhu i za oceánem, příkladem jsou Řecko, Bulharsko, Bělorusko, Rumunsko, Egypt, jihovýchodní Evropa, Střední východ a západní Asie.
V rámci komunikace probíhající v minulém roce a také během několika kol konzultací si obě společnosti silně uvědomily společné výhody vzájemné spolupráce. Popularita značky PhonoSolar, vyspělá zkušenost v oblasti EPC, systém efektivního školení zástupců a silná finanční platforma neušly pozornosti společnosti Arikanli Holding. Kromě toho Arikanli Holding se svou nevídanou logistickou sítí, stabilními schopnostmi v oblasti domácího inženýrství a dobrými vztahy s tureckou vládou přinese navíc výhody v rámci expanze značky PhonoSolar v této oblasti.
Pokud BRICS (Brazílie, Rusko, Indie a Čína) vytvořily výborný prostor na vznikajících trzích, pak bude CIVITS bezpochyby skvělým pokračováním. CIVITS zahrnuje Čínu, Indii, Vietnam, Indonésii, Turecko a Jihoafrickou republiku a distribuuje v Asii, Evropě a Africe. 90 % území Turecka se nachází v Asii a jeho stabilní růst ekonomické síly a náboženského vlivu může pokrýt oblast Středního východu, východní Evropy a západní Asie. Po veletrhu RENEX 2010 se PhonoSolar začátkem roku 2011 zúčastní sumitu World Future Energy v Abu Dhabi.
Díky mladé populaci a dynamické ekonomice je CIVITS považován za nový střed zájmu zahraničních investic celého světa. Stabilní vývoj v globální integraci strategie této značky bude nadále předpokladem nových úspěchů.