E-shopů jsou v Česku tisíce. Uspějí však jen ti, kteří se starají o obsah e-shopu a o své zákazníky

V konkurenci tisíců e-shopů, které se v České republice objevují v posledních letech, je velice těžké se odlišit, zaujmout, udržet se a nakonec hlavně prodávat a být úspěšný. Představíme vám několik základních tipů, které se nám v naší mnohaleté praxi v oblasti internetového marketingu osvědčily a které platí nejen pro e-shopy, ale i pro internetové stránky obecně.

Zaujměte grafikou i obsahem

Váš e-shop může zaujmout a stát se pro vaše zákazníky zapamatovatelným díky několika klíčovým věcem. Mezi ty hlavní patří vedle dobře zvoleného názvu i dobře zpracovaná grafika, kvalitní obsah a uživatelská přívětivost webu.

Dobrá grafika e-shopu vytváří pozitivní první dojem a provádí vaše zákazníky nákupním procesem

Grafické ztvárnění vašeho e-shopu (a internetových stránek obecně) je jedna z mála věcí, která vás odlišuje, činí zapamatovatelnými. Kvalitně zpracovaná grafika s dobře otestovanou ergonomií a uživatelskou použitelností zároveň pomáhá vašim zákazníkům zorientovat se. Dobře navržené grafické ztvárnění je jednoduché, umožňuje intuitivní pohyb na webu a usnadňuje vašim zákazníkům nakupování. Samozřejmě se grafika velkou měrou podílí na vytvoření prvního dojmu, který na zákazníka uděláte. To ale není vše.

Vytvářejte vlastní unikátní obsah pro své zákazníky, nejen pro roboty a SEO

Řada e-shopů přebírá obsah k nabízeným produktům od výrobců, dodavatelů nebo od konkurence. Jedinečnost v obsahu vás však může vynést do internetového nebe. Buďte v tomto ohledu originální. Popisujte své produkty dostatečně obsáhle. Informujte.

Přemýšlejte o tom, co vaši zákazníci o produktu chtějí vědět a co jim pomáhá rozhodovat se, zda si jej nakonec koupí. Dostatek kvalitních, unikátních, aktuálních (a samozřejmě pravdivých) informací může nakonec vaše zákazníky přesvědčit více než levnější cena u konkurence. A nakonec tím děláte pro svůj e-shop také velkou službu z hlediska SEO.

Starejte se o své zákazníky od A do Z

Vytvoření e-shopu, jeho naplnění produkty a originálním obsahem je jen začátek. Starejte se o své zákazníky, aby měli vždy pocit, že k vám přicházejí po červeném koberci. Buďte jim dobrými rádci a to nejen na telefonu, e-mailu či osobně, ale hlavně prostřednictvím svého e-shopu, virtuální poradny nebo za pomoci blogu. Odvděčí se vám.

Potřebujete pomoci s tvorbou unikátního e-shopu či webu a jeho obsahu? Ozvěte se nám!

Plus Design & Marketing s.r.o. je marketingová agentura sdružující specialisty na internetovou grafiku, tvorbu unikátních e-shopů a internetových prezentací, disponujeme profesionály v oblasti copywritingu a obsahové strategie, SEO, PPC kampaní, doménového managementu a mnoho dalšího, co pro svůj e-shop a internetové stránky potřebujete.

Máme zkušenosti s řadou velice úspěšných projektů. Jsme nositeli prestižního ocenění Internet Effectiveness Awards za Nejefektivnější internetové řešení roku 2011. Oslovte nás i vy!

Kontakt

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

Ford Magazín: Vše o Fordu na novém internetovém magazínu z dílny Plus Design & Marketing

Agentura Plus Design & Marketing s.r.o. ve spolupráci s autorizovaným prodejcem vozů Ford Auto Kora top s.r.o. představila počátkem února 2012 nový internetový magazín s tématikou automobilismu FordMagazin.cz.

FordMagazín.cz je určen pro všechny fanoušky značky Ford a orientuje se nejen na nové osobní, SUV nebo tranzitní vozy Ford, ale informuje také o veškerých automobilových inovacích a technologiích, které Ford představuje, o dění týkajícím se automobilových závodů, o historii značky Ford a veteránech Ford.

Články, fotky vozů Ford a tématická videa na FordMagazín.cz

V internetovém magazínu o Fordu si přečtete mimo jiné i poutavé články o nově představovaných vozech i veteránech Ford, prohlédnete si videa a fotografie, týkající se Fordu a najdete zde rovněž nejnovější tiskové zprávy společnosti Ford a aktuální zpravodajské postřehy. FordMagazín.cz je koncipován jako portál pro fanoušky Fordu, vlastníky osobních i tranzitních vozů Ford i pro všechny zájemce o tyto americké vozy.

Portál FordMagazín.cz provozuje autorizovaný prodejce vozů Ford ve Valašském Meziříčí, společnost Auto Kora top s.r.o. Internetový magazín vytvořila agentura Plus Design & Marketing s.r.o. a spolupracuje také na správě jeho obsahu například v podobě copywritingových služeb.

O společnosti Auto Kora top s.r.o.

Auto Kora top s.r.o. zajišťuje autorizovaný prodej a servis automobilů Ford na Valašsku. Poskytuje služby autopůjčovny, nonstop asistenční a odtahovou službu. Zajišťuje vyproštění havarovaných vozidel, odtahy při nehodách a při poruchách vozidel. Pomáhá s ideálním financováním vašeho autoparku.

O marketingové agentuře Plus Design & Marketing

Společnost Plus Design & Marketing působí na evropském trhu od roku 2006. Zajišťuje komplexní marketingové služby pro tuzemskou i zahraniční klientelu na evropském i celosvětovém trhu. Dala o sobě znát v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards, kdy obdržela hlavní cenu poroty za nejefektivnější internetové řešení Grand Prix 2011 za projekt Výmoly.cz.

Plus Design & Marketing s.r.o. nabízí svým tuzemským i zahraničním klientům komplexní balíček služeb v oblasti marketingu:

  • tvorba marketingových strategií a plánů,
  • tvorba internetových aplikací a webových prezentací,
  • internetový marketing, SEO/SEM,
  • kompletní a komplexní online i offline marketingové aktivity (copywriting a
  • korektury textů, výroba printů, outdoorových reklam, reklamních předmětů)
  • marketingové a sociologické studie, testovaní webové použitelnosti (A/B testování, User Experience).

Kontaktní údaje

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

Agentura Plus Design & Marketing rozšiřuje svou nabídku o tvorbu webové infografiky

Moderní a kreativní způsob, jak sdílet informací s vašimi zákazníky, čtenáři, fanoušky na sociálních sítích a s dalšími skupinami, na které cílíte svůj obsah, je podávat jim informace a data v jednoduché grafické podobě. Proto také marketingová agentura Plus Design & Marketing rozšířila nabídku svých služeb o tvorbu (nejen) webové infografiky.

Výhody sdílení obsahu za pomoci infografiky

Dobře vytvořená infografika předá vašim čtenářům více, než tisíc slov. Výhodou infografiky je především její:

  • přehlednost,
  • virální charakter a
  • budování značky.

Infografika, která přehledně graficky vysvětluje a znázorňuje jinak slovy složitě popisovanou informaci má výborný potenciál být sdílena, předávána a posílána dál. Má tedy potenciál šířit se virálním způsobem a to především na sociálních sítích. Vynikající službu vám vytvoří také při budování vaší značky.

Příklad úspěšného sdílení obsahu za pomoci infografiky

Infografika na míru

Agentura Plus Design & Marketing se specializuje na vytváření infografiky na míru podle zaměření jednotlivých projektů a služeb klientů. Infografiky tvoří s ohledem na cílové skupiny jejich čtenářů. Za pomocí infografiky zároveň pomáhá při budování firemního brandu!

Kontaktní údaje

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

Plus Design & Marketing i tento rok zajišťuje komplexní servis služeb pro Phono Solar

Společnost Plus Design & Marketing má za sebou další úspěšné, ale velmi pracovně náročné pololetí, během kterého zajišťovala kompletní marketingové služby pro světového výrobce solárních panelů Phono Solar. V posledních šesti měsících jsme společnosti Phono Solar zajišťovali kompletní služby na klíč na celkem osmi významných evropských veletrzích. Díky mimořádně pozitivním výsledkům, které naše spolupráce přináší, budeme v jejím rozvíjení pokračovat i nadále.

Veletrhy probíhaly v rámci celé Evropy – Phono Solar jsme prezentovali v Istanbulu, Lyonu, Londýně, Bukurešti, Sofii, Aténách, Veroně a Mnichově.

Na starosti jsme měli kompletní přípravu veletržního stánku a veškeré marketingové služby před, v průběhu, i po veletrhu. Připravili jsme tiskoviny, katalogy a reklamy, zaškolili jsme hostesky, zajistili pro ně jednotné kostýmky a mnoho dalších služeb.

Zákazník je středobodem našeho marketingového vesmíru

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a nabízíme celou škálu profesionálních služeb. Mezi jinými například:

  • Kompletní pořádání veletrhů
  • Tvorba webových stránek, včetně obsahu a grafického zpracování
  • Vydávání tiskových zpráv
  • Správa sociálních sítí

Základní vizí společnosti Plus Design & Marketing je maximálně naplnit přání klienta, protože v konečném důsledku naplněním jejich přání plníme i ta svá. To je dlouhodobá strategie, se kterou v naší firmě přistupujeme ke každé práci. Klientům nabízíme kompletní balíček služeb, protože dobře víme, že on sám na to nemá čas. Jsme schopni plně realizovat jeho myšlenky a uděláme za něj vše potřebné. Klient pak dostane naprosto finální produkt, aniž by musel cokoliv řešit.

Netradiční cena Výmoly 2011: Nejhorší díra v republice byla předána Správě silnic Moravskoslezského kraje

Nový Jičín, 31. 5. 2011 – Slavnostní předání cen výhercům netradiční soutěže “Výmoly 2011: Hledá se nejhorší díra v republice” proběhlo za účasti novinářů v úterý 31. května 2011. Hlavní cenu “Nejhorší díra v Česku” převzal Milan Novák, náměstek Správy silnic Moravskoslezského kraje, která spravuje “vítěznou” silnici č. II/471 v Rychvaldu na Karvinsku. Předání ostatních soutěžních cen bylo přitom spojeno s nečekaným překvapením.

Vítězná silnice byla vybrána v soutěžním hlasování z 500 nejhorších výmol zachycených samotnými motoristy v podrobných fotogaleriích i videodokumentacích na stránkách Vymoly.cz. Díky 10 000 obdržených hlasů obsadila silnice v Rychvaldu u Bohumína zaslouženou 1. příčku v soutěži Nejhorší díra v Česku za rok 2011. Souběžně s hledáním nejhoršího výmolu byly v soutěži oceňovány také nejzdařilejší fotografie a nejaktivnější fotografové. Předání cen se spolu s tiskovou konferencí konalo v Novém Jičíně v sídle sítě profesionálních pneuservisů Point S – generálního partnera akce Výmoly 2011 – který zároveň věnoval ceny do soutěže. Partnerem projektu se stala rovněž společnost BG SYS HT, výrobce opravárenské hmoty BG QUICK.

Předání cen Výmoly 2011 spojeno s překvapením

Nejaktivnější fotograf v soutěži, Ing. Luděk Široký, který je zároveň autorem 2. a 3. nejzdařilejší fotografie do dokumentování stavu českých silnic zapojil celou svou rodinu. Nemůžeme se tedy divit, jak se nakonec ukázalo, že 2. a 3. místo v kategorii Nejaktivnější fotograf obsadily jeho dcera a partnerka. Dohromady tak na portále Vymoly.cz upozornili tito tři motoristé na 166 rizikových míst na českých silnicích.

Předání cen v kategoriích Nejzdařilejší fotografie 2011 a Nejaktivnější fotograf 2011 bylo navíc spojeno s milým překvapením, když se jejich výherci po domluvě rozhodli věnovat jako sponzorský dar dvěma domovům sociálních služeb ze Středočeského a Pardubického kraje. Jedná se o Domov pro seniory (U Bažantnice), Heřmanův Městec a poskytovatele sociálních služeb Domov Barbora, Kutná Hora, které tak obdržely výherní dárkové poukázky na nákup zboží v síti profesionálních pneuservisů Point S v souhrnné hodnotě 11 000 Kč.

Nejaktivnější fotograf, který na portále Vymoly.cz zdokumentoval svými fotografiemi celkem 57 výmol, se vyjádřil o své motivaci aktivně se zapojit do projektu Výmoly 2011 a o rozhodnutí věnovat výhry výše uvedeným domovům následovně:

Děkuji za skvělou soutěž a zviditelnění velmi nepříjemého stavu našich silnic. Byl to perfektní projekt. Doufám, že se někde někdo chytí za nos a bude s tím konečně něco dělat. Jelikož jsem skoro každý den na cestách a jezdím po celé České republice, nedalo mi to a musel jsem fotit a fotit a tyto problematické silnice dále zveřejňovat ve vaší soutěži. Protože jsme se tohoto projektu zúčastnili spolu s dcerou a přítelkyní, které taky vyhrály některé z cen, dohodli jsme se, že bychom chtěli všechny naše ceny věnovat jako sponzorský dar rovnoměrně Domovu pro seniory (U Bažantnice) v Heřmanově Městci a Domovu Barbora v Kutné Hoře. Spolupracuji s těmito organizacemi jako dodavatel velkokuchyňských zařízení Cor HB a vím, že sponzorské dary potřebují a určitě je rádi přijmou.” (Ing. Luděk Široký, Cor HB, s.r.o.)

Nejhorší výmoly byly nalezeny a co dál?

První ročník této jedinečné motoristické akce a soutěže byl odstartován 24. ledna 2011. Soutěž byla oficiálně ukončena 15. května 2011. Soutěžní statistiky ukázaly, že nejvíce fotografií výmolů (celkem 121) bylo pořízeno v kraji Vysočina, v Ústeckém kraji bylo zaznamenáno 54 výmolů a v Moravskoslezském kraji 53 výmolů. Všechny fotografie i aktuální žebříčky nejhorších výmolů jsou veřejnosti k dispozici na internetovém portále Vymoly.cz.

Projekt Výmoly 2011 tímto ale nekončí, autoři projektu naopak vybízejí motoristy, aby nadále monitorovali stav českých silnic, doplňovali širokou databázi výmolů, která vznikla na portále Vymoly.cz. Zároveň plánují další rozvoj projektu, jeho praktické využití a zároveň připravují nové motivační soutěže v dalším ročníku akce.
O projektu Výmoly 2011: Nejhorší díra v Česku
Svého druhu zcela jedinečná akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ byla oficiálně odstartována 24. ledna 2011 spolu s internetovým portálem Vymoly.cz. Cílem akce bylo a stále je upozornit zodpovědné úřady na neutěšený stav českých komunikací a zároveň vyzvat řidiče k monitoringu kritických výmolů, výtluků a děr.

Díky propracovanému systému vkládání a publikování fotografií výmolů včetně možnosti zadání detailní pozice místa výskytu výmolu, vznikla přehledná databáze a mapa s vyznačenými kritickými místy. Portál Vymoly.cz přináší čtenářům i nadále zajímavé rozhovory se zástupci odpovědných úřadů a s představiteli významných společností, kterých se téma “stav českých silnic” bezprostředně dotýká.

“S průběhem akce Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v Česku jsem velice spokojen. Myslím si, že motoristům přináší skvělou příležitost, jak fakticky ukázat a upozornit na současný stav českých silnic, který je v letošním roce opravdu zoufalý. Zároveň jsem přesvědčen, že tato akce je pro zodpovědné úřady důležitým podnětem k sjednání dostatečné nápravy a nespokojenost motoristů tak rychle nevyšumí. Ukázalo se, že řada výmolů, na které řidiči na portále Vymoly.cz upozornili, již byla opravena, což je určitě pozitivní zpráva. Zda se nám v následujících měsících objeví mezi fotografiemi tytéž díry znovu, to uvidíme.” říká Ing. Petr Čaník realizátor projektu Vymoly.cz

Síť pneuservisů Point S, generální partner projektu Výmoly 2011

Pro motivaci řidičů zapojit se aktivně do soutěže Výmoly 2011 napomáhala v letošním ročníku společnost Servis Point Group s.r.o. – největší celoevropská síť profesionálních pneuservisů Point S. Ta jako generální partner projektu „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ věnovala do soutěží řadu hodnotných automobilových cen. Společnost Point S je celoevropské sdružení provozovatelů pneuservisů a dealerů pneumatik a v České republice sdružuje 27 členů a jejich 31 pneuservisů.

BG SYS HT, partner projektu Výmoly 2011

Společnost BG SYS HT je výrobcem opravárenské hmoty BG QUICK, která je určena k opravám prvotních nerovností na vozovkách. Tuto opravárenskou hmotu je možné používat i v zimě, je do hodiny pojízdná a má vysokou životnost. BG SYS HT se stal partnerem projektu brzy po spuštění portálu Vymoly.cz.

Plus Design & Marketing, realizace portálu Vymoly.cz

Marketingová agentura Plus Design & Marketing s.r.o. je prvním dítětem Petra Čaníka, autora a realizátora projektu Výmoly 2011. Společnost stojí za vytvořením internetové aplikace Vymoly.cz a za spolurealizací soutěže Hledá se nejhorší díra v Česku.

Kontaktní údaje

Bližší informace o projektu najdete na:
Web: www.vymoly.cz
Facebook: www.facebook.com/vymoly
Twitter: www.twitter.com/vymoly

Kontaktní osoba
Ing. Petr Čaník
realizátor projektu Výmoly 2011: Nejhorší díra v republice
mobil: 604 163 300
e-mail: petr@canik.cz

Společnost Plus Design & Marketing zahájila první ročník akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru

V pondělí 24. ledna 2011 byla agenturou Plus Design & Marketing odstartována první a jedinečná akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru“. Na podporu tohoto projektu byl oficiálně spuštěn nový web www.vymoly.cz. Pořadatelé i organizátoři projektu hodlají v rámci této akce upozornit na zoufalý stav českých silnic a dálnic, a současně vyzvat všechny řidiče k monitoringu českých výmolů a výtluků.

Výmoly 2011: Najděme nejhorší

Výmoly 2011 jsou prvním ročníkem unikátního motoristického projektu, který monitoruje mnohdy žalostný stav českých silnic a dálnic. Cílem akce je výzva k celostátní diskuzi na toto téma. Na podporu projektu vznikl již zmiňovaný internetový portál www.vymoly.cz, který přinese všem řidičům řadu hodnotných informací. Především přehlednou databázi kritických míst, tipy a rady jak postupovat a na koho se obrátit v případě poškození vozidla, online rozhovory se zajímavými hosty, informace o možných rizicích a škodách způsobených špatným stavem silnic ap.

S akcí „Výmoly.cz: Najděme nejhorší díru“ jsou spojeny i zajímavé soutěže. Výherce soutěže, který pošle nejzdařilejší fotografii nejhoršího výmolu v České republice, se může těšit na výhru v podobě hodnotných cen (nejen) pro svůj automobil.

Obec, ve které bude tato nejhorší díra nalezena, získá netradiční cenu „Výmol 2011: Nejhorší díra v České republice“. Právě k dostatečné motivaci řidičů napomáhá síť pneuservisů Point S, která je generálním sponzorem celé akce. Díky této spolupráci budou náležitě oceněni ti nejaktivnější řidiči-fotografové, kteří monitorují situaci na českých silnicích.

Plus Design & Marketing – tvůrci projektu Výmoly

Profesionální marketingová agentura Plus Design & Marketing poskytuje široké portfolium marketingových služeb, které na míru pokrývají potřeby a přání klientů. Plus Design & Marketing má v této oblasti nejen mnohaleté zkušenosti, ale i řadu referencí a dlouhodobě spokojené klienty.

“Výmoly jsou věcí, která nejenom mně, ale i řadě ostatních řidičů každoročně hýbe žlučí. Měsíčně najezdím mnoho tisíc kilometrů a znám velmi dobře kritický stav některých úseků. Již několikátým rokem nosím v hlavě myšlenku, jak na tuto situaci upozornit. Současně si uvědomuji, že jako jedinec nezmůžu naprosto nic.

Proto se snažím s mými přáteli a kolegy otevřít veřejnou diskuzi na toto téma. O průběhu akce i havarijním stavu vozovek chceme po celou dobu upozorňovat média, zodpovědné úřady a zároveň touto cestou tlačit k veřejné diskuzi a nápravě,” uvedl Ing. Petr Čaník, zástupce internetového portálu Výmoly.cz.

Za tým realizátorů
Ing. Petr Čaník
Ředitel projektu Výmoly.cz